poniedziałek, 17 listopada 2014

Prolog

"Zniszczyłeś mnie fizycznie i psychicznie. Nie daje już rady, to koniec. Muszę uciec. Mimo wszystko nadal cię kocham, ale nie mogę ryzykować. Pozbawiłeś mnie wszystkiego co dawało mi szczęście, zostałeś mi tylko ty. Czy ty nadal mnie kochasz? Na początku byłam tego pewna, a teraz? Pomiatasz mną, jestem dla ciebie nikim. Dlatego teraz, odchodzę. Nie mogę myśleć tylko o sobie, ale o małej istotce we mnie."
Zapraszam do czytania, miło by było jakbyście napisali w komentarzach co sądzicie o prologu i zwiastunie :). Do następnego!

5 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie. Wydaje mi się, że Justin jest tym typem, któremu tylko imprezy, narkotyki i seks w głowie, no wiesz. Fajnie by było, gdybyś wprowadziła nas bardziej w miłość Kylie do Justina, żebyśmy mogli to odczuć.
    Czekam na pierwszy rozdział, bo nie mogę się doczekać rozwinięcia akcji :)
    Zapraszam także do siebie na fanfiction z Justinem:
    hidden-enemies.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na więcej!
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Bad-bieber.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieźle się zapowiada...Wpadnę jeszcze. Szybko proszę 1 rozdział!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przypomina mi LINEB, ale zobaczymy bede czytac napewno:)

    OdpowiedzUsuń